Monday, June 15, 2015

Tu

Am petrecut ultimii ani din viaţă căutându-te, am întors lumea cu susul în jos, am renunţat la mine şi la vise, am trăit doi ani şi jumătate cu iluzia că te aflasem şi m-am găsit la final cu un puternic sentiment de singurătate, cu multe bagaje într-o staţie de autobuz şi cu o bucată de suflet rămasă atârnând la mii de kilometri distanţă.... Ulterior m-am aruncat în relaţii incerte, cu oameni care nu prea au ştiut ce vor şi uite aşa a mai trecut nişte timp...

Nu te-am găsit încă, dar ştiu că pe undeva eşti. Ştiu că ne vom întâlni banal, într-un moment al vieţii mele când voi fi pus laolaltă rămăşiţele din trecut şi în loc de picioare o să am atele lungi că să nu mai văd mizeriile din jur, mâinile îmi vor fi iederă pentru că voi fi acumulat doar binele din lume, ochii .... ochii vor fi încă de căprioară speriată şi aşa îţi vor atrage atenţia...

Ştiu că o să ai răbdare cu mine, toată rădbarea din lume .... că o să ştii cum şi când să mă critici, că îmi vei oferi siguranţa de care am nevoie, că vei fi acolo oricând...Ştiu că o să mă înţelegi când tac, că o să călătorim mult, că o să învăţ o grămadă de lucruri de la tine, că vei fi modelul meu....ştiu că o să te ador, că mă vei face să râd, că nu îţi va păsa că sunt imperfectă, că o să te distreze stângăciile şi copilăriile mele, ştiu că o să facem plimbări lungi în parc, că o să ştii să mă ierţi când greşesc, că o să mă ajuţi să fiu mai bună...varianta mea cea mai bună....

Ştiu că tu vei fi perfecţiunea mea, că în multele tale defecte voi găsi ceea ce eu nu am reuşit să acumulez până acum, ştiu că voi fi în stare să mut munţii din loc împreună cu tine şi că nimic nu va fi imposibil pentru noi. Ştiu că voi putea avea încredere în tine, că uneori o să laşi deoparte unele planuri doar ca să fii cu mine. Ştiu că o să te aştept acasă după o zi de muncă cu dor în suflet, că o să stăm la un pahar de vin roşu să povestim despre nemurirea găndurilor, ştiu că o să îţi dau toată dragostea mea şi că, odată aflat nu voi mai putea trăi fără tine.


Ştiu că nu îţi doreşti să fiu perfectă, că nu ai nevoie de o femeie care „să dea bine”, ştiu că nu eşti superficial şi că viaţa te-a învăţat să faci alegerile corecte....

No comments:

Post a Comment